Time zone: America/Montreal

Publier un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 10 message(s) ] 
Auteur Message
Message Publié : Ven Oct 19, 2012 11:46 am 
Hors-ligne

Message(s) : 1057
CANADIAN SHOOTING SPORTS ASSOCIATION / CANADIAN INSTITUTE FOR LEGISLATIVE ACTION

SPECIAL BULLETIN - October 19, 2012 ** Please share this with your friends **
-------

Introducing…

Legal Expense Insurance for Gun Owners

Did you know that for every high profile case reported in the media about a gun owner facing legal charges there are many more that never make the news? In fact, in 2011, police reported 2183 incidents under Canada’s Firearms Act.

Defending oneself in court can easily cost tens of thousands of dollars and take months or even years to resolve. Do you ever worry that one day it could happen to you?

Introducing Firearm Legal Defence. We provide peace of mind for gun owners through reasonably-priced and readily-available legal expense insurance. We pay for legal fees, court costs and time off work to attend court; up to $100,000 per occurrence or $500,000 total per year.

Policyholders also receive 24 hour access to confidential legal advice from a qualified lawyer through our toll-free Legal Advice Helpline.

With Firearm Legal Defence insurance, you can exercise your legal rights knowing you will be guided every step of the way, and that your legal expenses will be covered.

CSSA Member Special Price

As a member of the Canadian Shooting Sports Association, you qualify for a $10 saving on your annual premium. You pay just $85, plus tax where applicable.

Visit www.firearmlegaldefence.com to sign up for this all-new insurance offering, never before available in Canada. Click on “Buy Now” and enter the following exclusive CSSA club code to access your savings:

CSSA001

Note that you are not required to disclose any information about firearms in your possession.

Firearm Legal Defence

Affordable Access to Justice for Gun Owners

E. [email protected]

W. www.firearmlegaldefence.com

-------

YOUR MEMBERSHIP DUES ARE NOT ENOUGH: If you want to defend your right to own and use a firearm -- if the freedom to hunt and shoot is important to you -- then you need to support CILA, the Canadian Institute for Legislative Action. CILA defends your firearms rights on Parliament Hill, the United Nations, in provincial legislatures and in courtrooms across Canada. Be part of the solution. Please support CSSA-CILA today by donating here: http://www.cdnshootingsports.org/membership.html

-------

THANKS FOR YOUR SUPPORT!

The CSSA is the voice of the sport shooter and firearms enthusiast in Canada. Our national membership supports and promotes Canada's firearms heritage, traditional target shooting competition, modern action shooting sports, hunting, and archery. We support and sponsor competitions and youth programs that promote these Canadian heritage activities.

To join or donate to the CSSA, visit: http://www.cdnshootingsports.org/membership.html

------
To subscribe to the CSSA-CILA E-NEWS, send email to: [email protected]
To unsubscribe send email to: [email protected]
To change your address or manage your subscription options, visit: http://lists.cssa-cila.org/cgi-bin/m...sa-cila-e-news
-------
CANADIAN SHOOTING SPORTS ASSOCIATION / CANADIAN INSTITUTE FOR LEGISLATIVE ACTION
116 Galaxy Blvd, Etobicoke ON M9W 4Y6
Phone 416-679-9959, Fax: 416-679-9910
Toll Free: 1-888-873-4339
E-Mail: [email protected]
Website www.cdnshootingsports.org

Message Publié : Mar Oct 23, 2012 11:57 am 
Hors-ligne

n'attender pas d'etre en cour pour demander de l'aide. soyer pret, car temps que la section 91 du code sera encore la, nous pouvons tous devenir de potentiel criminel.

Message Publié : Mer Oct 24, 2012 4:09 am 
Hors-ligne

Message(s) : 639
Je viens d'aller consulter le site internet proposé pour l'achat d'Assurance-gun à $95 par année.

www.firearmlegaldefence.com : voir la note à droite

Le site est uniquement en anglais et non-disponible si vous demeurez au Québec.

Message Publié : Mer Oct 24, 2012 1:36 pm 
Hors-ligne

ceci dit nous avons des membre du site ici qui ne demeure pas au Quebec, je peux te dire aussi qu'il y a des pourparler pour faire rentrer l'assurance ici au Quebec, car les Quebecois on le plus de potentiel de pouvoir sens servire.

Message Publié : Lun Oct 29, 2012 10:18 pm 
Hors-ligne

Message(s) : 764
Hill Top a écrit :
Je viens d'aller consulter le site internet proposé pour l'achat d'Assurance-gun à $95 par année.

http://www.firearmlegaldefence.com : voir la note à droite

À te suivre et te lire entre les lignes, j'ai très hâte de continuer d'échanger avec toi sutout quand le registre sera ''foutu'' au Québec.

À la guerre il y a une tactique qui consiste à laisser avancer un maximum d'ennemies sur le territoire, dans le but d'ouvrir le feu à la dernière minute et faire le plus de domage possible.

Idéologiquement, rationnellement et réellement tu fait partis d'un groupe qui fonce avec le désespoire d'une cause avec une date d'expiration que personne ne connait, tu étires l'élastique...

Bonne défaite !

Message Publié : Mar Oct 30, 2012 7:14 am 
Hors-ligne

Blaireau a écrit :
Hill Top a écrit :

http://www.firearmlegaldefence.com : voir la note à droite

À te suivre et te lire entre les lignes, j'ai très hâte de continuer d'échanger avec toi sutout quand le registre sera ''foutu'' au Québec.

À la guerre il y a une tactique qui consiste à laisser avancer un maximum d'ennemies sur le territoire, dans le but d'ouvrir le feu à la dernière minute et faire le plus de domage possible.

Idéologiquement, rationnellement et réellement tu fait partis d'un groupe qui fonce avec le désespoire d'une cause avec une date d'expiration que personne ne connait, tu étires l'élastique...

Bonne défaite !

Je suis heureux de constater que d'écrire la vérité fait des heureux.

L'assurance est non-disponible dans le moment pour les Québécois. Point à la ligne.

Pour ce qui est de ligne entre les lignes...chanceux monsieur d'avoir une boule de chrystal.

Seriez-vous assez gentil pour me dire où vous l'avez acheté et seriez-vous prêt à me donner un cour sur son fonctionnement.. Je vais vous payer pour vos services de devin.

Merci d'avance pour vos bons mots!

Bonne journée monsieur!

Message Publié : Mar Oct 30, 2012 7:33 am 
Hors-ligne

Message(s) : 764
Je n'ai pas besoin de boule de chrystal pour me rendre compte de quel côté tu es.

T'es bien contente que l'assurance en question ne soit pas disponnible pour les québécois et tu es farouchement pour le maintien du registre.

Message Publié : Mar Oct 30, 2012 7:39 am 
Hors-ligne

Juste un gros détail : Je vis en Ontario depuis plus de 35 ans !

Alors...vos spéculations...pas drôle d'être comme ça !

Prenez le temps de lire ce que j'ai déjà écrit avant d'écrire des c.......ies

et essayer de m'insulter par des mots détournés.

Vieille tactique qui ne pogne pas avec un militaire de carrière à la retraite.

Message Publié : Mar Oct 30, 2012 8:10 am 
Hors-ligne

encore entraint de troller Ht

pour les membre de la CSSA, j'ai eu des nouvelle de Tony, il ma confirmer que les Quebecois vont etre encore couvert sur l'anciennne methode et que nous n'avons pas a nous inquieter.

Message Publié : Mar Oct 30, 2012 8:11 am 
Hors-ligne

Message(s) : 3516
Messieurs,

si vous désirer vous ¨écoeuré¨ : FAITES LE EN PRIVÉ !!!

Je commence à avoir une sérieuse écoeurantite de certains d`entre vous qui ne semble que de chercher des pous ou à brasser de la mer.. ! Tenez vous le pour dit ; ma patience et ceux des ¨Sages¨ à des limites ; Il y en a qui vont avoir droit à un congé assez prolongé ! Je crois que c`est écrit assez simplement pour que tous comprennent bien ;donc agissez en conséquence.

Pato Modérateur

Publier un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 10 message(s) ] 

Time zone: America/Montreal